Elet Lista! / Life List!

 2013.12.11. 13:23

*English version on bottom!*

Tegnap elkezdtem bakancs listát írni, aztán rájöttem, hogy szó sem lehet bakancs listáról, hiszen nem az életem vége közeledik. Valójában most kezdodik az életem igazán. Úgy tunik kapok még egy esélyt, és most máshogy (jól?) fogom csinálni. Szóval nem bakancs lista lett belole, hanem élet lista!


Valahogy így szól:

- Írok valamit, ami jelentoségteljes: akár blog, akár regény…
- Kiiktatom az olyan embereket az életembol, akik idegesítenek, vagy rossz hatással vannak rám.
- Kapcsolatot ápolok azokkal az emberekkel, akiket szeretek, akik tényleg a barátaim.
- Etetem saját testem és a családomat. Fozök magunkra!
- Megismerem saját testem erosségeit és gyengeségeit. Megbocsátom magamnak, hogy nem vagyok tökéletes és szeretni fogom a testem.
- Megbocsátok Anyámnak. Azt adta nekem, amit tudott,: az életem és odaadó szeretetet az elso években. Ez igazán nem kevés, akkor is, ha “csak” ennyi.
- Választok egy hobbit (talán a fozést?)
- Ha eljön az ido, mindenrol az igazat mondom majd Biankának: fiúkról, szexrol, anyaságról, életrol…
- Valahogy tudtára adom a férjemnek, hogy mennyire szeretem és mennyit jelent nekem.
- Nem kuporgatok – elköltöm az elköltheto pénzünket.

Szóval erre jutottam idáig. Remélem elso körben ezek a gondolatok behozzák azt a pozitív változást, amire szüksége van az életemnek.

****************************************************************************************************************

Yesterday I started writing a boot list. Then I realised that this is absurd: my life isn't about to end. It is only now truly beginning. It seems I have received another chance, and this time I will do it differently (better!) So this is not a boot list, it's a life list!

And it goes something like this:

- I will write something meaningful: A blog, or a novel...
- I will stop giving time to people who annoy me or have negative effect on my life
- I will concentrate more on those who I love, who are my true friends
- I will feed myself and my family. I will cook for us!
- I will get to know my strenghts and weaknesses. I will forgive myself for being unperfect and learn to love my body
- I will forgive my mother. She gave me what she could: My life and unconditional love in the first few years. This is truly a lot, even if it is all that she gave.
- I will chose a hobby I love (perhaps cooking?)
- When the time comes, I will tell Bianka only the truth: About boys, about sex, about motherhood and about life
- I will let my husband know how much I love him and how much he means to me
- I will stop pinching pennies: I will spend the money we have to spend!

So this is what I have so far. I hope these thoughts will bring the positive change that my life needs so badly.

A bejegyzés trackback címe:

https://marpedigenebbenemhalokbele.blog.hu/api/trackback/id/tr705685996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása